عجایب عشق


S
by : x-themes

 

 

از عجایـب عشق همیــن است


تَنها همــان آغوشـی آرامَت می کند


که
دلت را به درد می آورد



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت17:29---20 بهمن 1391
سلام من ارمین هستم وبلاگ قشنگی داری اگر خواستی به من هم سر بزن اگر موافقید بیاید تبادل لینک کنیم . . .
بای بای بای . . .
:
X


پیمان
ساعت16:37---20 بهمن 1391
خیلی خوب بود خصوصا روزگار /فردین آرزوی موفقیت دارم

moein
ساعت11:08---20 بهمن 1391
سلام ایول از وبلاگت خوشم اومد نامسب مثل سایت میمونه اینقدر زیباست ولی ازت خوشم اومد معلومه که واسش خیلی زحمت کشیدی به وب من هم سر بزن خوش حال میشم فدات بای

fatemeh
ساعت10:28---20 بهمن 1391
همه میگویند چشمانش رنگارنگ است





اما من میگویم



چشمانش عسلیست





نه برای رنگش





برای اینکه شیرین ترین لحظاتم





در چشمان او خاطره شده اند
[Web] -


fatemeh
ساعت10:26---20 بهمن 1391
تمـام سـیگـارهـای دنـیـا را هـم کـه دود کـنـی



تـنـهـایـیـت تـوجـه هـیـچـکـسـی...را



جـلـب نـخـواهـد کـرد



جـز پـیـرمـرد سـیـگـار فـروش...
خوشحال میشم به منم سر بزنی
azderasti.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 20 بهمن 1387 1:57 |- Fardin -|

ϰ-†нêmê§